YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

wtorek, 5 marca 2013

misadventures

Nie mam siły. Nie mam siły wstawać, uczyć się, powstrzymywać przed jedzeniem. Czekać na coś, co może nigdy się nie wydarzy. Oczekiwać cudów, niespodzianek. Martwię się, że zatrzymam się w punkcie i będę umiała tylko stwierdzić, że 'nie wiem', że nie potrafię, choć tak na prawdę jakbym miała odrobinę więcej zawziętości to mogłabym osiągnąć wszystko. Każdy z nas może..
coś w ten sposób.
Bilans mojego niejedzenia?
Wczoraj : ok. 400 kcal
Dzisiaj: póki co jakieś 150 może 200, nie wiem.
Zaczynam również od dzisiaj pić dużo wody, bo podobno zapełnia ona żołądek i sprawia,że nie czuje się głodu czy coś w ten sposób. Poza tym nie ma kalorii :> i zacznę żuć więcej gum to jakoś w połączeniu z piciem się to ułoży i będę w końcu chudnąć, bo już mnie coś trafia jak widzę swój obwisły tłuszcz i grube nogi.
Ciężki tydzień, niedobrze.

xoxo
M.

12 komentarzy :

  1. Bardzo fajne słówka, takie prawdziwe. :)
    A co do odchudzania to nie wiem czy warto. Nie warto nie jeść...najwyżej ograniczyć słodkości i więcej ćwiczyć to bardziej pomoże. Bo chyba nie chcesz by był efekt jojo, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. :) ćwiczę,nie jem słodyczy, zostaje mi tylko niejedzenie. nie nie chcę..

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeeej, czemu od razu się głodzisz? Jest wiele innych lepszych sposobów... możesz sobie zrobić tylko krzywdę :/

    http://fireflyshearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem,ale już próbuję wszystkiego poza tym nie mam za dużego apetytu. ;)

      Usuń
  4. dobre ssłowa, co do odchudzania, NIE GŁODŹ SIĘ!
    jedź mniej,ale nie głoduj!
    ZAPRASZAM DO MNIE: http://wierzycwmarzenia.blogspot.com/
    Proszę o komentarz,sama dobrze wiesz jakie one są ważne :3
    Zaobserwuj mój blog,a ja się zrewanżuję i zaobserwuje Twój <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do gum to żuj dużo , pomagają..
    Może to i dziwne ale jestem osobą która popiera głodówki.
    Ja np. z natury jem bardzo mało a jak jadłam jeden posiłek dziennie nawet nie 2 kg spadło w niecały tydzień . Zawsze na mnie to działa.

    Zapraszam do mnie : world-of-bloody-curses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę. :) jakbym mogła tak 2 kilo zrzucić byłoby idealnie.. zazdroszczę :>

      Usuń
  6. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog nie wiem czy ty się głodujesz czy odchudzasz ale jeżeli głodujesz to potem będzie efekt odwrotny :/ ale to tam życzę wytrwałości :D
    zapraszam do mnie http://lolka102.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń