YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

niedziela, 3 marca 2013

come on

No Moi Drodzy niedziela się zaczęła, ale pewnie zanim się obejrzymy to minie i jutro do szkoły. Awesome.
Kucze, wczoraj byłam na 'domówce' i powiem Wam,że tego mi było trzeba. No może jedynie zjadłam za dużo jakiś pierdół, ale porozmawiałam z dziewczyną, która miała zaburzenia odżywiania i w sumie no nie tyle,że jej zazdrościłam. Po prostu uświadomiłam sobie,że przecież ja tez mogę schudnąć prawda? nie muszę się użalać jaka to jestem gruba-po prostu zacząć działać! Jak postanowić,że nie jem (albo jem mniej) to tak zrobić,a nie takie opuszczanie się we wszystkim i tracenie kontroli- czego nienawidzę. Okej więc bilans na dziś to jabłko na śniadanie (40kcal) i parę chipsów,ale okej staram się o tym nie pamiętać cii. Uda mi się i schudnę kurde tyle ile będę chciała! mam takiego kopa, że sama nie wiem skąd ani dlaczego,ale aż mi tak lepiej się zrobiło. Ponadto dzisiaj basen, w końcu. Żegnam Was, udanej niedzieli :* :)

xoxo
M.

5 komentarzy :

  1. fajny blog ; >
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog
    Jeśli będziesz mieć czas
    odwiedź mój blog http://zeswirowanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie piszesz , będę wpadać częściej zapraszam też do mnie !! :)
    http://lodymango.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń