YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

poniedziałek, 11 lutego 2013

the beggining

Cześć. To mój pierwszy blog,więc może iść mi na początku trochę średnio,ale mam nadzieję,że się rozkręcę z biegiem czasu :). Od czego zacząć... Pewnie nie wszyscy wiedzą co znaczy słowo Maigre,prawda? Znaczy to chuda po francusku.Moja kreatywność w wymyślaniu nie zna granic,taak. Mam 15, okej rocznikowo 16 lat. Więcej informacji Wam nie podam. Dlaczego? Nie chcę,aby moi znajomi natknęli się na niego i powiązali ze mną. Chcę to zrobić trochę prywatnie,dla tych, co mają takie same problemy jak ja. Oczywiście mogę udzielać odpowiedzi na privie czy coś w tym rodzaju. :)
Teraz konkrety. Mam 160 cm wzrostu (aktualne dane) i ważę 53kg. Dla jednych to będzie optymalne, inni stwierdzą,że jestem za gruba (np.ja) jeszcze inni pomyślą,że wymyślam. CHCĘ SCHUDNĄĆ! nie wiem do ilu kilogramów, aż stwierdzę,że jest okej.Nie będę Wam tu pisać jakiegoś dekalogu anorektyczek czy coś w tym stylu. Po prostu chcę być chuda, jak większość z Was pewnie. Może przez taki blog będzie mi i Wam łatwiej czego sobie życzę. Tyle wstępu. :)

xoxo
M.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz