YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

piątek, 15 lutego 2013

sweet nothing

Witam Was bardzo serdecznie :) Już powalentynkowo co prawda,ale mam nadzieję,że w miare okej wam upłynęły. W moim przypadku był to po prostu zwykły czwartek. Apropo mojej diety. Wczoraj czyli 14.02 ważyłam 51,7 :D chudnę! tak jest. Co prawda niewiele jem i trochę kombinuję,ale daę radę. Ćwiczę i mam satysfakcję,że chyba jest lepiej. Wy też dajecie radę? Czasem objawia się to u mnie jako obsesja,ale jest mi z tym dobrze :) Dąże do idealnej dla mnie wagi i póki co to 50 kg. Trzymajcie kciuki!

xoxo
M.

4 komentarze :

  1. Powodzenia xD Ja nie mam zbyt silnej woli żeby się odchudzać :P
    Fajny blog, zapraszam do mnie
    http://uzaleznionaodciebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. staram się jak mogę :) dzięki,wejdę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia ^^ dobrze ci idzie
    złożyłam forum dla odchudzających sie osób zarejestrujesz się ?
    http://www.we-want-be-perfect.pun.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję :) tak pewnie :)

    OdpowiedzUsuń