YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

wtorek, 19 lutego 2013

changes

Nie wiem co się stało,ale chyba poczułam jakiś przełom w swoim życiu. Po rozmowach z ludźmi, których kocham i bez których nie wyobrażam sobie życia doszłam do wniosku,że muszę coś pozmieniać. Czasem zmiany są potrzebne. Począwszy od jakiś drobnych, niezauważalnych dla innych szczegółów kończąc na ogólnym wizerunku i stylu bycia. Moje zmiany nie będą w jakiejś konkretnej kolejności, ot co mi przyjdzie do głowy. Póki co zamierzam obciąć grzywkę co pewnie będzie szokiem jakimś mniejszym czy większym,ale jak szaleć to szaleć :D. Zamknęłam też pewne rozdziały w moim życiu, które jak to na nieznośną przeszłość przystało, zaczęły mi o sobie przypominać. Koniec z tym, trzeba patrzeć perspektywicznie i mieć przy sobie ludzi, którym na tobie zależy i na których zawsze możesz polegać. To dla nich będę się starała zmienić mój tok myślenia jeśli chodzi o odżywianie. Nie powiem, dalej nie mogę się przemóc do zjedzenia normalnych posiłków, ale wiem,że nikt nie chce dla mnie źle. Mam tylko nadzieję,że dojdę do wymarzonej wagi i będę szczęśliwa z tego, jak wyglądam, a wtedy wszyscy będą się cieszyć razem ze mną. Nie potrafię zaakceptować siebie z taką wagą po prostu. Tyle w tym temacie. Idę spalić słodycze, których się nażarłam na nocowaniu.

xoxo
M.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz