YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

niedziela, 17 lutego 2013

stop

Zaczyna się robić coraz gorzej i bynajmniej nie mówię tu o moim organizmie. Nie. Wręcz cieszę się,że jem coraz mniej i właściwie jestem w stanie wytrzymać cały dzień np.tylko na jednej kanapce i gumie do żucia, ale nie odpowiada to moim rodzicom. Zaczynają mnie pilnować i kontrolować niemalże przy każdym posiłku. Męczy mnie to, a jak widzę furę jedzenia to aż mi się coś robi. Nie mogę,po prostu nie mogę- ciągle sobie to powtarzam.Chcę być idealna, w jakiś tam sposób w moim mniemaniu idealna. Moja przyjaciółka powiedziała mi na to tak :,, zależy jak rozumieć idealni, bo w tym przypadku, bycie idealnym prowadzi do zagłady, bo nigdy nie będzie dostatecznie dobrze, ciągle będziemy chcieli więcej, aż popada się w obłęd z którego nawet aniołowie nie poratują..'' Mądre prawda? Trudno się z tym nie zgodzić. Wiem,że ma rację, ale to wcale nie jest takie proste. Kalorie mnie dręczą i prześladują i tak na prawdę są wszędzie. Mam nadzieję,że wszystko się jakoś ułoży i nie będę miała jakiś głupich badań, pobierania krwi i innych głupot.

xoxo
M.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz